fredag 11. september 2009

tanker jeg tenker i blant.

hva er bokstaver? hva er en verden uten sanser? jeg vet hva det er. men hvordan kan jeg forklare det? jeg er jo mitt språk. en umulig situasjon. og der har dere det. verden er en umulig situasjon. så slutt og grin, ta bilde av de små øyeblikkene og les litterære perler som 'the secret'.

men fra alvor til spøk :) eller omvendt, hvem vet? jeg vet at dette er morsomt. jeg har laget en vits om kvinner. jeg elsker kvinner. Men se for deg en fyr som elsker huset sitt. Det er nytt og rødmalt på en vakker tomt. Han må da få lov til å spøke. Det er uskyldig. Mannen smiler til sin gode nabo, peker på huset og sier: - håper det brenner ned. Ironi folkens. nå skal jeg altså spøke litt for uskyldens skyld om kvinner.

Vet dere hvorfor kvinner har så korte føtter?
ikke det?
Vel, fordi de skal få plass under oppvaskbenken.

1 kommentar:

  1. du skulle hatt "jeg liker"- knapper som på facebook....

    SvarSlett