tirsdag 29. september 2009

fortsettelsen

- lina jaster kommer ikke?, emil kysset meg på pannen. de varme leppene hans la igjen et lite glitrende merke.  I det øyeblikket gikk det opp for meg hva hun faktisk hadde sagt. lina jaster ringte meg på det verst tenkelige tidspunkt for å fortelle meg at hun ikke kommer til norge...ever. hun hadde møtt en mann i fjellet. en gammel mann som var hennes sjelevenn, det hadde han vært gjennom flere liv og hun kunne ikke gjøre annet enn å være hos han i dette også. jeg overdrev litt nå. mannen er ikke spesielt gammel. han er 37, har langt hår og spiller synthersizer. men han er ALT FOR GAMMEL FOR HENNE! 

..jeg sovner på emils fuktige bryst. morgenen som møter oss er mørkere enn kvelden før. vi lytter til with or without you og drikker melk med honning til solen står opp. så sier emil noe til meg, noe jeg aldri vil glemme.

DU ER IKKE ALENE. JEG ER HER FOR DEG. her har jeg brukt tusenvis av kr på kontantkort så jeg kan ringe til nederland. jeg har installert skype med masse virus så hele computern har krasja. jeg har strippet foran webcam og tillært meg et språk jeg aldri kan bruke. fire totalt TOTALT unyttige måneder...eller? jeg har lært noe av dette. uannsett hva som skjer, uannsett hvor mange ganger jeg skal gå på trynet og bli såret av kvinner jeg møter over nettet, så er emil der. jeg er evig takknemlig emil. 

mange vil nok undres over hvordan jeg kan knytte meg sånn til et menneske jeg aldri egentlig har møtt...vel jeg og lina jaster møttes på en helt spesiell måte. og i vårt ekkos melankolske spenningshodepine, så vil jeg alltid huske deg lina jaster. IF YOU CAN READ THIS. YOU BITCH OF NETHERLAND. 

you hurt me woman of black forces
i fell for your electric cyber horses
night and day, im in between
i was wrong. you are not
a beauty queen.


jeg rimer bare når jeg er forbanna.

snakkes...

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Har du begynt med sensur?! jøss.

    SvarSlett
  4. damn it steinar.
    som fan av bloggen din, kreve eg en bedre måte å kontakte deg på en dette :)
    savne deg vettu.
    kompis, har du en mail eg kan skrive til.
    har mye som vil ut.. trenger øyner som vil lese..
    - K.

    SvarSlett