fredag 11. september 2009

drømmen <3

Denne jenta har jeg møtt på internet, jeg kødder ikke. vi begynte å chatte også sendte hun meg bildet av seg. da ringte jeg :) hun heter lina jaster og kommer fra et lite småbruk i nederland. hun lever for å skrive haiku-dikt og har deltidsjobb som jeter. hun kommer til norge om en måned. jeg gleder meg sånn! har laget et dikt som jeg skal lese over høytaleren på gardermoen på ankomstdagen. måtte skrive på engelsk, siden hun ikke har lært seg norsk enda.

black girl on cyberhorse
that silverchain dancing around your neck
i'll keep it in my white soul

forever <3

1 kommentar:

  1. HAHA!!
    Da e da beste haiku diktet noensinne! :D
    LOLIS!
    Ikkje mange dager igjen nå kompis.. weeee!
    Haiuku dikt:
    gutten sitter å venter
    det er mørkt ute
    chill e du snill

    SvarSlett